Miccaela Caroline Larsson

Miccaela är en brunett på ca 167.
Hon har varit blond och söt, sen blev hon rödtott och het och nu är hon brunhårig och ganska tråkig.
Hela hennes bitchiga sidan bara försvann när hon gick till brunt.
Jag är ganska besviken då jag ofta ha väldigt kul åt miccas små damp.
Ett exempel? OFC!
Exemper 1
Utlandspraktik i Tyskland. Vi ska ta en taxi hem Micca är sur och jävligt kul. Säger på svenska "vill du knulla din mamma ja? JA? JA?" Och den tyska taxiföraren svarar Ja eftersom det var det enda han förstod. Micca forsätter med "är du en jävla FITTA, JA? JA?" Var på Taxiförrare än en gång svarar ja. Så fortsätter det hela vägen hem vilket tog 15 minuter då han körde helt fel flera gånger och micca skriker i framsätet rakt i hans öra säkert 5 gånger "NEIN HALT BITTE DU MUST VENDEN!" plus att hon gestikulerar som ett jävla as för att få honom att fatta hennes dåliga tyska. Jag sitter i baksätet och dör av flabb hela resan. 

Micca är den galnaste tjejen jag känner. Det finns ingenting enligt henne som inte borde göras. Tror miccas motto är att man bara lever en gång.
Exempel 2
Vi ska på fest i båstad och helt plötsligt säger micca att vi ska med tåget till Helsingborg. Vi springer som två judar för att hinna med och sen kör vi allsång på tåget med lady gagas poker face. Dunk dunk och stamp stamp. Sen väl i helsingborg så går de 2 timmar innan vi hittar dem vi skulle träffa, sista tåget har gått hem och vi är fast.

Ska bara hosta väldigt försiktigt skolans soffa x2 också xD

Micca hatar tjocka människor och det äckligaste hon vet är när man rapar. Hon kan själv inte rapa och jag tror själv att hon bara är avvis för att hon inte kan.

Micca säger att hon aldrig bangar men så gör hon det ändå och man bara vill döda henne.
Men hur allt än ligger till så älskar jag henne för hon är min bästa vän.
Hon kan få mig till att göra alla dem sjukaste sakerna och hon är alltid där när ångesten kommer fram och jag vill gå och gömma mig.
Om jag fick en enda önskan så skulle det vara att vi aldrig tappar kontakten för utan micca så hade jag defenitivt inte varit den jag är idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0