Ord helt utan mening

1 dag! JADÅ JAG KAN!

I morgon är jag ledig och då kommer Emma hem till mig!
Det ska bli sådär lagom mysigt och fett kul!

Jag tycker om Ellinor och Micca för att dem är bäst.
Jag vill att dem ska bo med mig föralltid i en sko.
Micca ville att jag skulle heta jessika bajs svensson på facebook så då gör jag det.
Jag vill att max ska heta mmff på facebook
Jag vill att max ska komma hem till mig och bo här.
Jag vill att folk ska förstå utan att behöva fråga

Varför ska de vara så svårt? det är egentligen ganska lätt!

Kommentarer
Postat av: Wepsi

Jag vill inte bo i en sko, det luktar illa. Kan vi inte bo i en hatt? Slår vad om att micca kan leta fram någon trendig hatt. Go micca!

2011-01-05 @ 12:04:33
Postat av: yes

okejdå men då ska de banemej vara en frän hatt. Jag hade ju tänkt mig e riktigt cool sko annars som inte blivit använd.

2011-01-05 @ 12:35:14
Postat av: Anonym

jag hade ju tänkt mig en riktig frän sko som inte blivit använd. Men okej hatt funkar. Men då ska de va en riktigt cool hatt

2011-01-05 @ 12:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0