time is running out

hmmm 20 år.
har jag tur så har jag 60 år kvar att leva..
Låter lovande! :D

på 60 år ska jag hinna:
- resa jorden runt
- hoppa bungyjump
- hoppa fallskärm
- Åka forsränning
- jobba som bartender
- lära mig surfa
- lära mig åka snowboard
- lära mig åka skidor
- göra något för världen
- göra något för naturen
- Demostrera mot något som är fel
- Stå upp för någon som inte kan stå upp för sig själv
- hjälpa människor som behöver det
- engagera mig i något som verkligen betyder något
- Jobba med och för djur
- lära mig dyka
- åka på en resa som jag aldrig kommer att glömma
- åka på festival
- åka på roadtrip
- spela in en till skiva
- lära mig spela gitarr
- lära mig spela piano
- take a chanse
- lära mig kinesiska
- plugga vidare till något
- hitta en kille
- gifta mig
- få barn

Man kanske skulle börjat lite tidiagre med att uppfylla sina drömmar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0