Vad är det för en dag? är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för idag fyller jag 20

Funderade lite på en sak.
Jag är inte äldre idag än vad jag var för 10 dagar sedan och ändå så får jag göra saker idag som jag aldrig fårr göra innan.
What the fuck liksom.
Vad är det för skillnad på mig idag som jag inte hade igår.
Vad är det som säger att jag är mogen nog för att köpa sprit på systemet idag, om jag inte var det igår?

Nej man ska ju inte klaga nu när man får, ja vet, men jag kommer ju aldrig att förändras.
Kommer alltid att vara den tjejen som skrattar åt allt och gråter för aboslut ingenting.
Jag tror inte att det gör någon skillnad om jag är 40 eller 15.
Jag kommer alltid att ta för lätt på saker jag borde ta tag i och grubbla för mycket på saker som egentligen inte betyder ett skit!

Men nu är jag 20 och måste kanske försöka att bli lite vuxen.
Men varför?
Ingen vill ju bli gammal, och om jag bara har 60 år kvar att leva så vill jag vara så ung jag kan dem åren..
Vuxen det blir man fort nog ändå!


HURRA HURRA HURRA FÖR MIG!
Skål för mig, för livet och för alla som är lyckliga nog att känna mig xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0