Jag kommer, jag kommer, jag kommer jag är nästan där

Jag vet att jag inte har varit så aktiv nu på sista tiden.
Men jag har varit ut loggad från allt ett bra tag nu.
Mitt hjärta har strejkat och jag har sprungit i cirklar för att mitt hjärta och min hjärna kan inte komma överens.

Det har bara varit lite för mycket att tänka på samtidigt.

Tiden har faktiskt sprungit iväg.
Jag har varit rädd för att förlora dig, för att jag kommer att ångra mig om jag inte säger något.
Så jag sa något, fick fel respons.
Jag är rädd för att såra dig.
Jag är lite rädd för att det redan är för sent för att lappa ihop all den tiden jag inte har funnits för dig.
Men jag är här nu. Och jag vill att allt ska vara som vanligt. Du och jag, VI.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0