min pappa , mannen , myten , legenden

ska nu berätta lite kul saker som händer när man umgås med min pappa.
Jag ligger ute och solar.
Pappa kommer förbi och frågar
Pappa: Vill du ha lite kaffe?
Jag: Ja varför inte?
Pappa: Kaffe och en damsugare vad säger du om det?
Jag: Awesome!
Pappa: Vad?
Jag: Awesome typ det blir skit bra.
Pappa: Är det norskt slang eller svenskt, det där avsom.
Jag: ASG det är engelska.

En annan sak som hände när jag kom hem.
Jag står och brer en macka med pappa , mamma säger att hon går ut i uterummet och att vi kan komma sen.
Jag säger till mamma
- Stick vi vill inte vara med dig, jag och pappa ska ha lite quality time!
var på pappa säger förvånat
- Va ska du göra korv till mig?

Min pappa är verkligen one of a kind.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0