Och jag som ser hur hennes indre dör, vet att det är så vi alla gör.

Jag har ägnat alldeless för mycket tid åt killar , åt det som jag trodde skulle göra mig hel.
Bra killar som jag tillslut knuffade ur mitt liv.
Dåliga killar som knuffade ut mig.
Sökandet efter kärlek tog aldrig slut.
Jag har knuffats runder mellan folk och aldrig riktigt känt mig hemma.
Jag har sökt efter något större, lämnat folk för att få göra allt det där jag aldrig hade gjort.
Jag måste sluta.
Jag måste sluta leta efter något jag faktiskt nu har fått.
Något som är mycket mer värt än allt det där andra.
Jag måste börja leva i nuet och inte leva i det som kommer att bli eller det som har varit.
Jag ska sluta fokusera på vad folk vill att jag ska vara, jag kan ändå bara vara jag.

Det är dags nu!


Hur kunde du inte känna det som jag kände?
Vad ska jag göra nu?
Vad ska jag göra nu?
Vad ska jag göra nu?
när den enda jag vill ha är du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0