i'm not fragile, i'm not broken . .

Vill du veta vem jag är?
Okej.
Jag är den där tjejen som tittar på disney channel och gillar det.
Den tjejen som måste pausa filmen ibland för att hon måste gå och lägga sig på toa golvet och sjunga.
Jag är den tjejen som lägger sig i soffan med benen uppe på väggen när hon inte vet vart hon ska ta vägen.
Jag vet inte hur man är eller hur man ska vara.
Jag hatar när saker inte går som dem ska.
Jag hatar när folk kommer försent. min max gräns på försening är 15 minuter annars måste man meddela att man kommer senare.
Kanske är ingen ord jag godtar som ett svar.
Jag är en riktig mamma gris.
Jag blir alltid avundsjuk när jag ser syskon med bästavän relation.
Jag gör fel men jag har alltid rätt.

Got it?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0