Dag 1 - om mig

Jahaja vem är jag då?
Jag är en 20 årig blond person av det kvinnliga könet.
Mitt fulla namn är Jessika Charlotte Svensson.
Jag född på Halmstads BB och uppvuxen i den lilla staden Laholm.
Redan som liten var jag väldigt kreativ och skrev egna låtar och målade hästar utan öron för att dem var sötare så.
Detta har följt med mig upp i vuxen ålder , inte det med hästar utan öron utan att jag fortfarande målar och skriver.
Jag älskar att sjunga och musiken ska ungefär ara igång 24/7 för att jag ska må bra.
När jag får en favorit låt så lyssnar jag bara på den om och om igen tills jag har tröttnat.
Jag tror mitt liv är ungefär så ockå.
Jag suger ut allt roligt från ett ställe sen försvinner jag vidare.

Jag är ganska barnslig och ser livet som en film.
Jag önskar att livet var en musikal där alla sjöng ut sina känslor hela tiden.
Jag är en väldigt känslig person som kan böja gråta för absolut ingenting men det kompenserar jag med att jag skrattar ungefär åt allt.
Jag blir arg när saker inte går om jag vill och jätte besviken när saker jag föväntat mig inte stämmer.
Jag kan vara ganska blyg , fast dem flesta skulle nog säga att jag är ganska frammåt.
Jag är ganska mesig men ändå jävligt tuff.
Jag har en enorm vinnarskalle och HATAR att misslyckas.
Jag ger mig inte in på något jag vet att jag inte kan göra.
Ska det vara så ska det annars skiter jag i det helt.

Jag tror att detta får räcka, kan ju inte säga allt här, vissa saker får ni faktiskt lista ut själva.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0