Dag 2 - min första kärlek

Första gången jag var kär eller trodde att jag var kär så var jag 6 år gammal.
Killen hette Linus och gick i 3:An , jag gick på lekis.
Jag skrev ett kärleksbrev till honom och förklarade min kärlek och frågade även om jag fick chans på honom.
Efter jag hade lagt det i hans låda i skolan så tyckte jag att det var så pinsamt att jag inte vågade gå ut på rasten och satt sedan inne på toan hela lektionen.
Efter skolan kom han fram och svarade nej.

Och om detta inte räknas som min första kärlek, för att vad visste jag om kärlek vid 6 års ålder, så vet jag inte vad jag ska svara.
Jag har varit kär i många olika killar sen den åldern, jag har lätt för att bli kär.
Men om man ska ta det seriöstaste förhållandet så får jag väl säga Linus.
Jag har nog aldrig stått ut med så mycket skit bara för att få det att hålla innan.
Första halvåret var nog det bästa förhållandet jag haft, sen gick det utför.
Jag önskar dig all lycka <3





Nyår 2009



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0