Det västa som finns är att vara besviken på sig själv

Jag hade fel.
Jag hatar att ha fel!
När jag tror det värsta om folk så gör jag det för att skydda mig själv.
När jag själv beter mig som den personen jag egentligen inte är och folk som jag trodde skulle bete sig likadant inte gör det utan förvånar en, så blir jag besviken på mig själv.
Jag trodde ju bara att det var så jag visade att jag inte heller bryr mig, fast att jag gör det...
Vad gör man när saker redan är gjorda och man börjar undra om det kommer att förstöra den drömmen man hade?

Nu är det dags!
Dags att tag tag i mig och säga till mig själv på skarpen!
Ibland måste man gå tillbaka och tänka om för att nå målet.
Jag måste minnas, måste tänka tillbaka på hur jag var då.
Vill vara hon igen.

Dagens Citat:
Om du vill bli älskad, älska dig själv / Hekaton


Kommentarer
Postat av: mjawf

är hekaton en pokemon?

2011-04-01 @ 20:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0