Don't forget

Att ha en person som man vet alltid kommer att finnas där är en känsla som inte går att beskriva.
Trygghet..
Jag vet att vad som än händer, vad jag än gör eller hur jag än beter mig så kommer jag alltid att ha en person vid min sida som när det behövs, skriker på mig, tar tag i mig och hjälper mig på fötter igen.
Men jag vet också att jag har en person som alltid kommer att få mig att le, en som jag skulle göra nästan allt för.
Jag vet att jag har en person som jag kan ringa utan tanke på vilken tid det är på dygnet.
Jag har ett fåtal personer som vet allt om mig och som jag vågar lita på till tusen.
Jag har många personer som får mig att le och gör min dag minnesvärd.

Man får inte glömma bort att uppskatta människor.
Jag uppskattar dig Miccaela, vad som än sker och var vi än är i våra liv så kommer jag alltid att finnas för dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0