Don't let them take it!

Jag vet vad som saknar mig!
Fotboll!
Den där saken som jag vet att jag är lite bättre än dem flesta på.
Låter sjukt kaxigt att säga.
Men den känslan när man har haft en dålig dag och sen ska på träning går inte att bskriva.
Fotbollen kan ta bort mina beskymmer.
Man kommer dit i sunkiga kläder, osminkad och med håret i en slarvid toffs.
Fotbollen bryr sig inte om du är snygg, fixad, eller har rätt kläder på dig!
Allt som gällen är att du gör ditt bästa och att du är bra på det du gör.
Allt annat än bollen, gräset och dina motspelare försvinner.
Allt som finns är fokus på när man ska slå till.
Ögonen är på hennes fötter och bollen.
Ingen bryr sig om hur den andra ser ut, det är helt oväsentligt.
Den känslan vill jag ha tillbaka.
När det inte gäller något annat än att göra sin insats för laget och att alla står på din sida!


Vill bara säga en sak till
Don't let them take it!
Din talang är din..
Micca låt ingen ta de ifrån dig.
Det där speciella som gör att du är du.
Det som gör dig så speciell och underbar på alla sätt!
Jag saknar dig <3

Kommentarer
Postat av: Gisele

Bollen finns här :)

Bara till att komma komma hem =P

2011-03-03 @ 12:53:46
URL: http://giselestark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0