Fredagskos

Ikväll är det defenitivt inte en vanlig kväll:
Jag och Marie får fnatt och får för oss att gå och hitta var one piece butiken ligger så att vi hittar när vi får tummen ur röven och ska köpa oss varsin!
Vi går fel och fel och fel och feeeeeel.
Efter 4 telefonsamtal till 2 olika personer ser vi den och inser att vi har gått förbi den 2 gånger!
xD
Sen när vi kommer hem blir det soppa på menyn!
Den ser ut som något som kattet hostat upp och tackvare vår trötthet blir detta väldigt roligt.
Marie garvar så att hon gråter och jag skrattar så att jag dreglar i min egen soppa vilket gör att jag skrattar ännu mer.

Om en timme kommer syster och på söndag blir det semlebakst!
Helgen ser ändå ganska ljus ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0