i just want you to be proud of me

Jag kommer från en familj där man gör som man ska.
En familj där man får uppfostran att göra det som förväntas av en.
Följ alla regler, kör inte för snabbt, få bra betyg, rök inte, drick inte.
Följ dina drömmar, men bara om du har en chans att lyckas.
Ta chanser, men inte för stora.
Lev ditt liv, men inte på det viset.

Jag har alltid följt med strömmen, gjort det som förväntasdes av mig.
Stått upp för mig men ändå varit ganska ynklig.
Synts, men ändå bara varit en i mängden.

Jag växte upp, hittade mig själv, lärde mig acceptera att jag bara kan vara jag, slutade vara någon jag inte är.
Kan du se nu mamma, din lilla flicka har blivit stor.
Lita på mig när jag säger att jag vet vad jag gör.
Du har gjort ett bra jobb med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0