i wish you were him

I didn't get your picture so i made one myself.

Får jag gömma en dröm i dig?
En som är lite konstig och desperat.
Får jag berätta om mina känslor, mina svagheter och mina rädslor utan att du dömer mig?
Får jag skratta med dig åt absolut ingenting?
Får jag säga att du är vacker utan att du blir stöddig?
Får jag sitta hos dig och säga ingenting , bara njuta av allt?
Får jag leva mitt liv och göra bort mig utan att du skäms över mig?
Får jag sjunga högt och kanske lite falskt?
Får jag hoppa runt och visa min lycka genom musik och dans?
Får jag vara jag?
Får jag skratta åt mig själv , får jag säga fel saker som låter jätte dumt fast ganska kul?
Får jag vara glad med dig, ledsen med dig, älska mig själv med dig, hata mig själv med dig, älska dig?
Ger du mig en chans att visa vem jag är?
Får jag lära känna dig?
Är detta okej?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0