inside out

Sitter här och funderar.
Vad var det egentligen som skedde? Jag hade ju inte ens lagt märke till dig.
Hur kan det gå från ingenting till absolut allt?

Jag säger nej!

Nästa gång jag är kär så ska jag ge allt!
Nästa gång ska vara på riktigt.
Nästa gång jag ger mig in i ett förhållande så ska det kännas rätt på alla sätt.
Den gången ska jag vara så head over heels in love att jag förändras till den bättre jag.
Den jag som är älskvärd och som kan älska med hela sitt hjärta!
Nästa gång ska jag ge allt och inte ge efter.
Inte hitta fel i allt för att det inte finns något annat att göra!
Nästa gång ska vara rätt!
Den ska vara perfekt!
Vacker på alla sätt
Oemotståndlig!


Jag är inte det minsta orolig.
Jag kommer bli kär igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0