this road is anything but simple

Ska jag vara helt ärlig så vet jag exakt vad jag vill.
Var när och hur.
Jag vet med vem och varför.
Egentligen spelar allt annat ingen roll.
Du vet att jag skulle stanna hos dig föralltid om jag fick.
Eller vet du det?

Såhär skulle det inte bli och såhär ska det inte vara.
Jag skulle börja leva och jag vet att jag skulle ändra alla mina planer för en natt med dig!
Men nej, jag tänker inte strunta i mina drömmar!

Jag har förstört saker nu igen.
Jag vet att du ljög, men att du nu känner som du sa om inte värre.
Tror ibland att jag vill förstöra saker bara för att se min värld rasa lite.
Kan också vara för att du ska släppa taget.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0